-->

tirsdag den 5. februar 2013

12 tags of 2013 - januar.

 I år vil jeg forsøge at lave alle Tim Holtz "12 tag of 2013"

Jeg er den heldige vinder af et bekendskab der engang imellem smider gamle ure ud. Det gør de ikke mere ;-) Nu ender de hos mig. Hvor er det bare lækkert at bruge rigtige tandhjul på tagene. Men mest vild er jeg nu med urskiven. At den så samtidig har ægte patina, er jo kun et kæmpe bonus.

Båndet på tagen blev altså ikke som jeg havde regnet med :-(
Jeg havde stemplet med et lommeurstempel. Men da båndet var tørt, var sværten bare rendt ud over det hele. Må se at få fat i ordentligt bånd.



Tagen skal bruget på et herrekort. Men kortet mangler lidt endnu. Tror lidt metalhjørner ville gøre en foreskel.

2 kommentarer:

Pia sagde ...

super sej tag

gretheB sagde ...

det er da bare et flot tag