-->

onsdag den 24. oktober 2012

Kaffemik på arbejdet. (reklame/Buzzador)


En formiddags pause kan hurtigt blive sjovere. Et par pakker Gevalia Millicano instant kaffe og en dåse hjemmebagte kager.

Kender du Buzzador? Jeg er testperson gennem Buzzador, derfor får jeg engang imellem produkter til afprøvning. Sjovt og spændende. Denne gang er det Instant kaffe Millicano fra Gevalia.

Kollegerne og jeg trængte til lidt forandring, det fik vi med den nye instant kaffe fra Gevalia, og hjemmebagt Brownies. Alle var overrasket over hvor godt kaffen smagte. Ikke alle frysetørrede kaffe produkter er lige velsmagende. Men denne kaffe gav os alle en god oplevelse, En oplevelse af frisklavet kaffe.
En af kollegerne skal snart ud og rejse. Derfor havde han lige købt et glas pulverkaffe af andet fabrikat. Om han var ærgerlig, ja mon ikke. Men som plaster på såret fik han en pose Millicano kaffe af mig. Så kan han og konen få god kaffe på hele rejsen.

Den kvikke læsere vil kunne se en lille bakke frugt. Ja, jeg kan altså godt både drikke kaffe, spise kage og frugt ;-)
Til de af jer der kender mig rigtig godt. Nej, jeg er ikke gået over til kun at drikke pulverkaffe. Jeg rister stadig mine kaffebønner selv, og laver stadig mit/mine daglige skud espresso til cafe latte. Men de dage hvor tiden er knap, er en stor teske Millicano kaffe og Tassimo maskinens varme mælk i koppen et fortrinligt alternativ.

Ingen kommentarer: