-->

onsdag den 26. september 2012

Jeg har vundet.

Hold da helt op, tror mit hjerte holdt op med at slå, da jeg læste mit eget navn på Susi`s blog. Tænk, jeg har vundet det fedeste fuglebur. Petit Flora er sponsor.
Jeg har længe gået og kigget på de fine fuglebure der i handlen. Men prisen afskrækker mig lidt. Og så er der jo også det med de huse vi har i forvejen. De er jo så fine, hjemmelavede og beboede allesammen. Godt nok har jeg fået en løftet pegefinger, og at vide at nu ville ingen fugle bo i de huse mere, bare fordi jeg malede dem. Hmm. Men nu er det hele gået op i en højere enhed. Jeg har vundet et Bed and Breakfast fuglehus. Så hvis fuglene er utilfredse med de malede hus, ja så kan de bare tage på B og B. Tror I jeg glæder mig til det ankommer til matriklen? jeps. Nu kan jeg gå og klappe det hele vinteren, så kommer du ud og hænge til foråret.
Er begyndt at overveje hvor det skal hænge. Skal det hænge ved indgange til vores egen Bed without Breakfast? eller skal det ned i haven? Nå det løser sig nok af sig selv.

Ingen kommentarer: