-->

mandag den 16. juli 2012

OBS.....

Da jeg den 30 juni 2012 lukkede både den rigtige butik og webbutikken, vil linkene på bloggen ikke virke efter hensigten. Selvfølgelig burde jeg slette alle link, men sikke et arbejde, det må komme lidt af gangen.

Det vil i begrænset omfang være muligt at kigge, og også handle på Webbutikken, men siderne vil ikke blive opdateret, men hen af vejen vil de blive slettet.

Jeg har stadig en del vare, og vil derfor stadig sælge både på fra webbutik og fra forretningen. Dog vil al handel fra forretningen kun foregå efter henvendelse før evt. besøg. Altså ingen fast åbningstid og ingen henvendelse direkte ved butikken. Salget vil kun vare ved til der ikke er flere vare, og senest til udgangen af året.

4 kommentarer:

Rikke sagde ...

Jeg kan slet ikke komme ind på webbutikken :o/

Hanne Funch/Fruscrap sagde ...

Nej, Webbutikken er lukket ned, men hvis man har gemt et link til en vare, ikke en varegruppe, kan man komme ind. Dog er det svært at navigere rundt, når varegrupperne ikke virker.

Rikke sagde ...

Åhhh på dem måde ;o)

morkreativ sagde ...

Jamen det havde jeg da ikke set komme.... Er jeg rigtig ked af at hører.... Øv...