-->

tirsdag den 15. maj 2012

Kort med metalfolie


Disse kort er foldet på en lidt anderledes måde, se her hvordan  - den var ny for mig, men måske kender du den, det hedder TILT- card og det er nemt at folde. Udgangspunktet er 1 stk A4, og jeg kunne bruge noget fint A4 papir med lidt metaleffekt som jeg havde liggende, men helt alm karton i A4 er det nemmeste at bruge.

Jeg ville også bruge lidt metal tape (købt hos jem og fix). Metalfolien er med tape på bagsiden, så det er nemt at sætte på og så skal det bare glattes godt ud og så kan man ellers bare vælge den embossingfolder som passer bedst til projektet.
Bilen er først embosset efter den er skåret ud.. Der er embosset et træ bag bilen, men det er nok lidt svært at se på billedet.

Der er bare så mange muligheder og jeg synes det er en fin måde at lave mandekort som har lidt ekstra med den foldning og skal der ikke så meget pynt til, og metalfolien giver jo fin effekt. Så det er endnu en måde at bruge disse fantastiske embossingfoldere på (jeg er ret vild med dem...)

Designet af GretheB.


Ingen kommentarer: