-->

fredag den 27. april 2012

Konfirmationskort til hestepigen

For noget tid siden fik jeg en bestilling på konfirmationskort til en hestepigen, og det skulle gerne være lidt i brun røde farver.

Heldigvis havde jeg dette skønne hestestempel og distress ink.

Jeg lavede dette kort der kan stå og siden med hestene er noget mønstret papir som jeg stemplede med hvid embossingpulver og så distressede jeg ellers papiret indtil det havde en rigtige effekt. Mønstret i hjørnet er fra det oprindelige papir.

Tag`et og bunden er lavet med det brune kvistkarton og distresset med de samme farver som mønster papiret.
Papirerne er også stempel med den hvide distress stain. Ginen er fra Tim Holtz og med lidt ministempler på kjolen.
Lidt blomster i bunden  og et par brads til at holde kortet på plads og kortet er klar til brug.

Designet af GretheB.

Ingen kommentarer: