-->

lørdag den 21. april 2012

Inspiration til konfirmations kort




En pakke blandede "bolsjer".... Den første har jeg brugt lidt tyl for at fremhæve kjolen. Det næste har jeg brugt mine die med tandhjul. Jeg har lavet flere af hver og limet dem ovenpå hinanden, for at få lidt mere 3D effekt. Det er lidt svært at se på billedet, men det virker fint.

Det 3. kort har jeg kørt baggrundspapiret igennem embossing folder, og det giver en effekt som jeg er ret vild med. Det 4. kort har fået et stempeltryk med et baggrundstempel.

Alle kortene har jeg distressed rundt i kanterne, nogle mere end andre, det er svært for mig ikke at gøre det, og hvis man ikke overdriver syntes jeg faktisk det virker godt på næsten alle kort.

Nogle gange syntes jeg det være svært at finde på nyt til konfirmationskort, så jeg håber disse kan give lidt inspiration.

Designet af GretheB.

Ingen kommentarer: