-->

søndag den 18. marts 2012

Konfirmationskort med ministempler






Ideen til dette kort fik jeg på convention - ved demostrationen af de små stempler. Der er rigtig mange muligheder med disse små stempler, det er bare om at lade fantasien flyve.....

En af de ideer jeg også så var at lave samme mønster inde i kortet - det ser ret sødt ud synes jeg.

Jeg har brugt forskellige farver distress ink og de røde blomster er embosset med klar embossingpulver. Det er måske lidt svært at se på billedet. Jeg er igang med at lave flere at disse kort, så der følger nok et par stykker mere, jeg skal lige lege lidt mere med disse stempler.

Designet af GretheB.

4 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Sødt kort. Forhandler Papirposen de små stempler?

Hanne Funch/Fruscrap sagde ...

Hej Dorthe.
Desværre har jeg ikke de fine små stempler.
Men jeg vil kigge på om de skal med i indkøbskurven når jeg snart skal indkøbe nyt til butikken.

Vh
Hanne

Karina Bunkenborg sagde ...

wauw hvor er de kort flotte! Jeg har selv købt 3 af de små stempler, men jeg skulle ha købt mange flere for de er så fantastiske at lege med og det ser super sødt ud!

Hanne Funch/Fruscrap sagde ...

De små stempler er på vej til butikken.
Vh
Hanne