-->

fredag den 10. februar 2012

Pyntet kalender

Den første hobby hygge aften i det nye år, var der en kalender til alle deltagerne. Jeg lovede at de der pyntede deres kalender ville få billeder af mesterværkerne på bloggen.

GretheB fik allerede den 5, januar uploadet sin kalender. Nøøj hvor var jeg misundelig, så fin en kalender. Hvis jeg nu tiggede, gad vide om jeg så fik en magen til? Det ville da vist være snyd, jeg måtte igang selv.
Men der skulle gå en hel måned før jeg selv fik min kalender færdig.

Jeg har brugt papir og sommerfugl fra en Tim Holtz Paper Pad. Rester fra et "Majer minialbum kursus". Blomsten er skåret ud med en die fra Spellbinders, skåret i et kaffefilter og farvet med Memories Mist Kits. Det lille fotohjørne er skåret med en old gammel Sizzix die, i pap, og farvet med Distress Metallic Crackle Paint brass. Måske jeg farver det om med bronce. Hmmm.
Alt er limet på med Accent. Jeg bruger altid Sepia Accent de steder hvor jeg kan. Accent er forrygende til at lime, holdbarheden er helt uovertruffen. Sepia er ikke bedre en de to andre slags, men den er nu ikke særlig pæn at lakère med, farven er for lyserød, så den bliver kun brugt som lim, jeg gør hvad jeg kan for at få brugt den op ;-)

Bogmærkerne er karton og resterne fra forsiden, punchet med en Ek punch (Circle Scalloped Punch 1 1/2 ").
Nu mangler der bare et brunt velourbånd, til at binde kuglepennen fast til spiralryggen med.

Ingen kommentarer: