-->

søndag den 29. januar 2012

Mini paper pad som baggrundspapir



De små mini paper pad blokke er rigtig gode som baggrunde. Man får hele papiret med og det giver ofte en lidt anden effekt end når man bruger en del af det store ark. De fylder også væsentlig mindre og giver ikke så mange rester..... ja der er mange fordele og som scrapper nyder jeg at have mange valgmuligheder når jeg skal finde lige det rigtige. 

Kortet med striberne er fra Websters pages - Trend setters /Ladies & Gents og sommerfuglen er fra Bo Bunny`s Timepiece. Den runde die er fra Nellie Snellen og det er den samme der er brugt til begge kort.
De er begge lavet med hvidt karton og farvet med distress ink.
Borten er også lavet med en die, en Die-namics Double Scallop Border

Det andet kort er papiret fra Bo Bunny`s Et cetera. Som pynt på dette kort har jeg bl.a. brugt en pose fra noget kryddersalt, posen var så flot at jeg måtte bruge den til et kort. Teksten med kryddersalt har jeg valgt at skjule med i stribe af samme papir som baggrunden. Tag`et er et gammelt et som jeg har fundet frem igen.

Lidt perler og lidt snor er de sidste detaljer på kortet. Jeg nyder altid at finde lidt ekstra pynt så jeg synes at kortet bliver helt færdig.

Designet af GretheB.

Ingen kommentarer: