-->

fredag den 27. januar 2012

La Blanche stempel

Sidst var jeg så heldig at få et af disse flotte stempler fra La Blanche. Jeg var inde på deres hjemmeside for at få lidt inspiration. Det blev så til dette kort. Det er stemplet på blank fotopapir. Det er faktisk glimrende at stemple på, så længe du ikke bruger varmepistolen - det kan papiret ikke klare.
Det er stempel med en brun archival ink først - derefter har jeg stempel nogle mønstre i baggrunden - kun med clear embossing sværte. Disse mønster er lidt svært at se på billedet, men er ret tydelig på kortet.
Når det er tørt har jeg så begyndt at påføre distress ink med ink blendig tool. Ind imellen har jeg sprayet med lidt vand for at fjerne noget af distress ink`en og derefter at påføre lidt mere.
Til sidst er kortet monteret på sort karton og jeg har sat noget snor på samt et musikinstrument.

Der er mange stempler fra dette firma og de er rigtig flotte hver for sig.

Designet af GretheB.


Ingen kommentarer: