-->

mandag den 23. januar 2012

Konfirmationskort med tekst

 Ja, indrømmet der er lidt genbrug over disse kort. Teksten fandt jeg sidste år og den har jeg genbrugt i år. Jeg synes stadig at det er en rigtig sød og god hilsen til konfirmanden.

Papiret jeg har brugt er fra Karen Marie Klip og det begge sider af papiret der er brugt til de 2 kort.

Sommerfuglen er ældre die, jeg mener de er fra Marianne Design.
Teksten er skåret ud med die fra Nellie Snellen.


Sommerfuglene er standset ud flere gange så der er lidt 3-d effekt.
De øverste er kun limet sammen på midten så her kan man godt løfte dem lidt fra hinanden.

Inspirationen til kortet har jeg fået fra onlinekursus hvor vi lærer at lave Clean And Simple (CAS) kort. Jeg syntes at disse kort kan nogle gange være rigtig svære, men det er også sjovt at prøve.
Designet af GretheB.

2 kommentarer:

Tanja sagde ...

Hej kan man købe et kort?

Mvh Tanja

Hanne Funch/Fruscrap sagde ...

Hej Tanja

Hvis det præcis er et af disse to kort, så skal du lige forbi GretheB`s blog http://gbkort.blogspot.com/
Det er nemlig Grethe der har lavet de to kort.
Vh
Hanne