-->

torsdag den 5. januar 2012

kalender pynt

Til vores papirhobbyhygge aften hos Papirposen i tirsdags fik vi en kalender i gave, og så var det jo ellers bare om at få den pyntet. Jeg har i flere år haft planer om at lave min personlige kalender, men det er aldrig blevet til noget. Så nu skulle det være. Jeg har brugt papir fra en mini paper pad fra Bo Bonny - Time piece collection - jeg syntes det var oplagt at bruge noget med tiden på min kalender.
Som ekstra pynt lavede jeg et par tandhjul med mine dies fra Tim Holtz og gav dem lidt rød farve for at få lidt farve ind. Papiret med lommeurene var lidt for klar i farverne, så jeg har lagt et tyndt lag distress stain - Picket fence - for at dæmpe det lidt.
Papiret var ikke helt højt nok, men det brune bånd skjuler samlingen. Til sidst blev et par roser og årstallet tilføjet og færdig.

Designet af GretheB.

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Rigtig flot kalender. Og fed ide med de tandhjul.

Danagonia sagde ...

Hvor er den bare flot!