-->

søndag den 4. december 2011

Stilhed........

Som nogen af jer måske har bemærket, har der været lidt stille på bloggen. Det er jo ikke unormalt for en blog, men alligevel ikke det nogen af os ønsker, når først vi er kommet i gang med blogningen.

Min stilhed har været mere eller mindre selvvalgt. Jeg har på min arbejdsplads slået min højre hånd, ikke bare en gang, men to gange på samme dag, det samme sted ( ok, det er nu der skal grines ;-) men så fik jeg da lært det. )
Jeg har måtte vælge hvad hånden skulle bruges til, og det blev ikke ved computeren. Bloggen og butikken har lidt under det, og der er en del nye var jeg ikke har fået lagt i butikken. Bl. a. ligger der en stor stak Mini Paper Pad, en mindre stak La Blanche stempler og lidt Friendly Plastic og venter på mig.

Hånden har det betydelig bedre, så nu skal jeg have indhentet alt det der har hobet sig op. Men lidt nyt skal jeg også have lavet. Jeg vil ud på værkstedet og trykke lidt indkøbsposer, har nemlig en ide om at de piger der kommer til Hygge aften på tirsdag skal have en julegave med hjem, og den skal da bæres i en hjemmelavet stofpose.

Fortsat god søndag. Senere i dag vil GretheB vise jer et par flotte stjernekort.

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Jamen sikke da noget. Det er ikke altid godt at arbejde på egen hånd...
God bedring....og tak for de pæne ord.