-->

torsdag den 17. november 2011

Vise mænd fra østerland



Da jeg så dette Tim Holtz stempel på en blog - var jeg helt solgt. Jeg synes det er spændende at få lidt andre julemotiver end bare julemænd og nisser (selvom de jo også er fine). Kortet jeg så på bloggenl ligner meget det blå kort. Egenligt har jeg forsøgt med lidt kissingteknik, men det er ikke så tydeligt, det ligner egentlig bare lidt krakelerede vise mænd.... men jeg ville også forsøge hvordan forskellen var når man brugte andre farver.
Så jeg valgte nogle rødlige, orange og brune farver af distress ink. Selvom de lavet næsten helt ens så er de jo ret forskellige alligevel.

Designet af GretheB.

1 kommentar:

Danagonia sagde ...

Ja det er da anderledes end det man plejer at se. Der er noget orientalsk over dem. Super flot!hybor