-->

mandag den 17. oktober 2011

Lilla æsker

Jeg fik en bestilling på 2 lilla æsker, og så måtte jeg jo igang med at finde papir og overveje hvordan de skulle laves.
Den første æske fandt jeg noget lilla papir som fik godt med mit hjemmelavede glimmermist spray (uden farve blot med perfect pearls) og blev den firkantede æske foldt. Blomsten på toppen er hvidt papir farvet lilla med stempesværte og først er blomsten lavet med Tattered Flowers fra Tim Holtz og efterfølgende kørt igennem en embossingfolder. En brad i midten, en billet med tillykke og et stort blad og så er den færdig, og da lige lidt glimmermist til sidst over det hele..... jeg bruger den glimmermist til rigtig rigtig meget.


Æske nummer 2 blev foldet med origami. Papiret er fra Karen Marie Klip, meget passende da jeg også har lært teknikken hos Karen Marie Klip i Gråsten. Jeg synes effekten med de forskellige mønstre er rigtig god. Denne æske er foldet og intet andet - ingen spray eller andre sjove ting.

Modtageren blev heldigvis glad for begge æsker.

Designet af GretheB.




1 kommentar:

Karina Bunkenborg sagde ...

Jeg er vild med lilla og dine æsker i lilla er bare så flotte!
vh Karina