-->

tirsdag den 11. oktober 2011

Dåse med chokolade.



Dåsen er fyldt med chokolade før den blev lukket.

Papiret der er brugt er fra denne serie fra Cosmo Cricket. En serie jeg ofte vender tilbage til når der skal laves noget, der også skal dekoreres med blomster.
Båndet jeg har brugt rundt om top og bund, og ved tagen, er hæklet bånd. Jeg sælger det i forskellige design, alle i råhvide. Ved nærmere eftersyn af WebButikken, kan selv ikke jeg finde det. Nå, men så er der jo en vare jeg IGEN har glemt at lægge i WeBbutikken. Båndet sælges i den rigtige butik i metermål. Skriv en mail hvis du gerne vil købe det gennem internettet.

Tak til AKA for at lære os alle at tømme og dekorere dåser.

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Ja, det er en fin model - og jeg har linket videre til, hvor jeg fik ideen....
Sød dåse du har lavet - og utroligt som flåede tomater er kommet på menukortet i mange hjem...