-->

tirsdag den 4. oktober 2011

Bryllupskort



Sidst jeg var til hyggeaften hos Papirposen fik jeg nogle ark fra Karen Marie Klip udleveret, og jeg var ikke i tvivl om at der skulle laves bryllupskort af de flotte sarte beige farver. Det er måske lidt svært at se på billederne, men det yderste papir er fyldt med hjerter i forskellige størrelser og forskellig nuancer i beige.  Jeg har monteret begge kort på en hvid base og hjertepapiret er sat ovenpå den ensfarvede side.

Den store blomst er pergament papir i samme serie og den er lavet med Tim Holtz die - Tattered flowers.
Der er også brugt noget gammel blonde, lidt klistermærker og de store hjerter er fra en serviet.

Den beige blomst er en færdig blomst fra Prima.

Jeg har holdt farverne i creme, hvid, beige og lidt guld - samt meget lidt med sart lyserød.

Designet af GretheB.
P.S. En opskrift på blomsten i pergament kommer om et par dage. Vh Hanne.

Ingen kommentarer: