-->

fredag den 1. juli 2011

kort til sølvbryllup




Vi har haft et par sølvbrylluper i vores vennekreds og denne gang var det mig der skulle lave kort. Jeg havde for noget tid siden set dette fuglebur på nettet og tænkte at det måtte jeg bruge. Jeg har brugt min Tim Holtz die og lavet 4 bure i sølv i lidt kraftig karton (ydersiden) og 4 i noget andet sølv som var mere bøjelig. Bunden er lille æske med de samme mål som fugleburet.
Det som tog lidt mere tid var alle blomsterne, jeg har lavet alle blomsterne og brugt forskellige tutorials og forskelligt papir. Farverne er dog primære i sølv. Tallet 25 er nogle klistermærker fra Tim Holtz, og det var helt bevidst at de var i brune nuancer - det skulle jo passe til bunden.

Papiret i bunden er sat på noget bølgepap for at gøre det stabilt og så har jeg lavet teksten med nogle forskellige dies og en lille kuvert til pengene.

Et lidt anderledes kort - men det var rigtig sjovt at lave.

Designet af gretheB

1 kommentar:

nedergaard sagde ...

Det er dog et fantastisk smuk og anderledes kort. Skønne farver!!!