-->

mandag den 18. juli 2011

Grønne kort med havenisser og svampe

På en dejlig scraptur bl.a. til Tyskland, med AKA/Annette fra Min scrapside, er dette papir og stempel, havnet hjemme hos mig. Grønt karton fra 1,00 kr`s reolen. Ternet karton fra Karen Marie Klip.Disse kort blev fremstillet i hast inden jeg løb ud af døren, på camping med mit barnebarn. Jeg har været så ond at jeg skyndte mig at sætte kortene i butiksvinduet. Nu er det op til min mand at åbne når der bliver ringet på butiksdøren. Havenisser i alle afskygninger er altid et salgshit. Fordi jeg er på ferie, skal han da ikke være uden arbejde ;-)

1 kommentar:

aka sagde ...

Aih, hvor flotte. Der er nu noget over de malede svampe.
De kort bliver garanteret solgt inden du kommer hjem igen.
Du bor jo også en del af landet hvor havenisser er mere "naturlige" end så mange andre steder. hæhæ
Det var nu en dejlig tur vi fik os den dag.

God campingtur med barnebarnet.