-->

torsdag den 7. juli 2011

et kort med prikker....

Det brune papir med hvide prikker er fra October Afternoon.

papiret med teksten er hvidt papir der først er med tekststemplet og embosset med klar pulver.
Derefter har jeg brugt 2 grønne og 2 blå farver fra distress ink og distresset baggrunden. Til sidst har papiret fået lidt glimmerspray og vædsken får farverne til at smelte sammen.
Siden fra den gamle bog har kun fået lidt af glimmersprayen, som er en nyt forsøg.
Jeg har brugt noget all-purpose ink i en metalfarve (giver glimmereffekten) og noget farve. Jeg har lavet 2 - en med grøn farve og 1 med blå. Jeg har ikke puttet så meget farve i så giver kun lidt farve men ret meget glimmereffekt.
I hjøret har lavt en gammel rub-on med veloureffekt.

Sommerfuglen er fra nettet og tillykke mærket var srapsisters.dk
Designet af GretheB

2 kommentarer:

Pips sagde ...

De der Rub-ons med velour effekt... er det nogle I har i butikken? :o) Har nemlig snart opbrugt af mine og synes de er ret flotte!

Hanne Funch/Fruscrap sagde ...

Hej Pips.
Nej desværre. Rub-on med veloureffekt er ikke fra butikken. Jeg har kun alm. rub-on