-->

tirsdag den 7. juni 2011

Jubilæumskort

Min svigerinde havde inviteret til 25 års jubilæum og så måtte jeg jo igang med at lave kort kort. Det skulle være et frisk kort i lidt glade farver.

Jeg fandt disse stiber fra Imaginisce - papiret hedder Summer Cool.

Jeg lavede en stor blomst med min Tattered flower die , lidt blonder ( en bred hvid blonde og en smal beige ovenpå), masser af små blomster lavet med hortensia punch. Den store blomst har fået glimmermist spray i en helt lys farve men med masser af glimmer i. Bladet er fra Karen Marie Klip, et par sommerfugle fra nettet printet på blank fotopapir, og tallene er også fra Karen Marie Klip hvor jeg har købt tallene på et scrapark, og bruger dem som modeller.
Blomsten har fået en halvperle i grøn og de små har fået klare sten.

Designet af GretheB

1 kommentar:

Pips sagde ...

Flot kort! Det er smaddersødt med sommerfuglene!