-->

lørdag den 28. maj 2011

Tak til jer alle.

Sender lige en tak til alle jer der trofast skriver en kommentar. Både mine designer og jeg er rigtig glade for de søde bemærkninger I lægger.
Desværre kommer jeg ikke rundt på alle jeres blogge, jo det gør jeg faktisk, men det er gennem Google Læser. Her ser jeg alle de fine ting I laver, Jeg bliver dejlig inspireret af jer, men kommentaren lægger jeg ikke, jeg er jo ikke rigtig på jeres blog, så det ville kræve at jeg åbnede hver blog, og det er jeg for doven til ;-)
For et stykke tid siden var der på Scrapsisters en debat om at lægge kommentar på blogge. Min første tanke var, åh nej, bare ikke alle lægger en kommentar. Nå, nu lyder jeg da til at være utaknemmelig. Men, kan I se hvad min dag kom til at gå med, lige den dag der var 945 sidevisninger.
Derfor atter en gang, tak for alle kommentarene, de bliver læst, de bliver værdsat.

I skal nu også have en tak fordi I som er "faste læsere" at jeres billeder er kommet igen. I pynter nu så godt på siden.

Her som afslutning på indlægget, skulle jeg jo så lægge et billed af min fine ny istandsatte have. Men det kræver jo at jeg har taget et billed. Ja, rigtig gættet, det har jeg da glemt ;-)

Pas på jer selv og hinanden. Nyd livet og resten af weekenden. Vi ses på mandag.
Hanne

Ingen kommentarer: