-->

søndag den 22. maj 2011

pyntede tændstikæsker

 

Efter jeg er holdt op med at ryge har jeg ikke en lighter i nærheden hele tiden, så jeg er begyndt at pynte nogle tændstikæsker som kan ligge og pynte ved siden af lysstagerne.
Det kan også være en fin gaveide hvis man måske forærer et par fine stearinlys sammen med...... eller bare  et alternativ til et kort.
Jeg beklæder æskerne på 3 sider med noget papir som giver en basis der passer til pynten. Ellers er jo fuldstændig det samme som når man laver kort, snoren til sidst snor jeg dog rundt om hele æsken og jeg har her brugt flere slags. En tynd sølvtråd som jeg binder vedhæng i og efterfølgende kan krølles som gavebånd.
Billederne er fra nettet, damen med hatten kan findes under http://www.craftstamper.com/ som gratis download, det har jeg nemlig sendt til dem. Originalen er et gammelt postkort som er sendt for mange år siden.

Designet af GretheB

2 kommentarer:

Pips sagde ...

Superfine tændstikæsker.

aka sagde ...

Smukke æsker og smart med den sølvtråd.