-->

torsdag den 19. maj 2011

Punch til Hortensia

Jeg er vild med blomsten Hortensia, den er simpelhen så flot. Så da jeg så at man kunne få en punch så man kunne lave denne blomst, ja så måtte jeg da eje sådan en.

Jeg punchede en del små blå blomster, nogle blade fra min bladpunch og en cirkel svarende til den størrelse blomst jeg vil lave.

En prægepen og en prægemåtte er et must til det næste arbejde.
Til den store cirkel bruger jeg den største prægekugle jeg har (jeg har stor rund  i plast) men det vigtige er blot at bukke cirklen så den bliver forhøjet. De små blomster trykkes og drejes rund i midten så de kommer "op at stå". Blomsterne limes på den forhøjede cirkel så de sidder så tæt som muligt. Til sidst har jeg sat en lille prik med en perlepen i mørk brun.
Det hele er monteret på et tag som er distressed i blå og grøn.
I toppen er der 3 forskellige slags blå bånd, og tag`et er sat fast på kortet hvor jeg har monteret en stykke karton som passer til blomsten.
Tillykke billetten er fra http://www.scrapsisters.dk/

Ingen kommentarer: