-->

fredag den 20. maj 2011

Kort lavet ud fra Engelske hobbyblade.

Fra England modtager jeg et par hobbyblade hver måned, her er det mønstrede papir og stemplerne fra. Baggrundspapiret på det kvadratiske kort er en farve og kvalitet jeg bare ææælsker. Kartonen er fra Karen Marie Klip, og er i dag hjembragt i stor mængde til butikken. Jeg glæder mig til at kunne sælge af dette lækre karton. Jeg har købt det i et par forskellige farver. Samtidig har jeg købte jeg småternet og prikket karton hjem. Specielt de små ternede har der været en stor efterspørgsel på. Nu er de her. Jubiiii. Nu må jeg i gang med babykortene. Kartonen er desværre ikke lagt i WebButikken endnu, hvornår jeg får tid vides ikke (5 tons jord i min baghave skal lige flyttes lidt rundt først) men mail til mig, så finder vi ud af det.

WebButikken er opdateret med karton fra Karen Marie Klip. Husk at kigge ude i venstre side, her er der flere sider med det nye karton.

Ingen kommentarer: