-->

lørdag den 30. april 2011

Aflivning af misforståelse.

Jeg er blevet gjort opmærksom på en kæmpe misforståelse, denne misforståelse vil jeg gerne rette op på omgående.

Min forretning og WebButikken lever i bedste velgående.

Jeg har dog valgt at satse mere på den fysiske butik end på WebButikken.
Dette betyder at jeg stadig har åbent på nettet 24 timer i døgnet, men svare dog ikke på mail alle 24 timer. Må jo passe både søvn og det faste arbejde.
Butikken har sine ugentlige åbnings dage. Tiderne kan ses på hjemmesiden, ude i venstre side er der en knap til kalenderen, her kan man se hvornår og hvad der sker i butikken.
Hyggedagene består i bedste stil, ca. hver 14 dag. Kig i kalenderen. Der er plads til et par stykker mere.
Overnatning i forbindelse med et besøg i SønderJylland, er også stadig en mulighed.

Kort sagt, alt er som det plejer. Skulle der være nogen tvivlsspørgsmål så send en mail.

De bedste hilsner om en fortsat god og solrig weekend.
Hanne

Ingen kommentarer: