-->

tirsdag den 1. marts 2011

Gesso - del 2

Til dette kort tog jeg nogle tilfældige rester, nogle med lige kant og andre har jeg revet i små strimler. Farverne er meget forskellige og jeg har ikke kigget på hvad der passer sammen, men simpelthen bare taget fre restekassen.

Strimlerne er limet på et stykke pap og et stykke grungboard.
Det hele har fået et tyndt lag gesso og overfladen ser straks anderledes ud.
Det på pappet er kortets baggrund og det jeg limede på grungeboard er brugt til blomsten. Jeg har brugt Tim Holtz die Tattered rose.
Til baggrunden har jeg påført en lille smule stickles og blomsen har fået Glosse Accents, og så er noget af farverne kommet frem igen, men ikke det hele.

En sjov teknik som giver masser af muligheder for at være kreativ og for at kunne bruge alle slags rester. Det er ikke sidste gang jeg vil arbejde med dette, det er bare super sjovt.

Designet af Grethe B.

1 kommentar:

nedergaard sagde ...

Hvor er det smukt... sikke en flot teknik

Ha en dejlig dag