-->

tirsdag den 15. februar 2011

Embossingfoldere

På dette kort har jeg primært lavet effekten med en embossingfolder. Jeg har taget et stykke rødt papir med prikker og kørt en tur gennem embossingfolderen.
Jeg har efterfølgende brugt min sandingblok og slebet temmelig meget så den lyse farve kom frem, det øger effekten ret så meget.

Et stykke ensfarvet papir som passede til i farven har jeg lavet 2 blomster med punchen (krøllet og bøjet bladene)  og kanten er lavet med borderpunch.

En halvperle i hver blomst giver lidt effekt.

Jeg har efterhånden en del embossingfoldere og jeg bliver mere og mere glad for dem, der er simpelthen så mange måder at bruge dem på.

Designet af GretheB

1 kommentar:

nedergaard sagde ...

Hvor er det smukt... en flot effekt med sandpapiret og så skønne blomster du har lavet

Ha en dejlig tirsdag