-->

fredag den 17. december 2010

Tændstikæsker i vintage stil


Tændstikker er der jo ofte brug for her i julemåneden og så er det jo oplagt at pynte et par æsker.
Jeg har beklædt nogle æsker med noget tyndt lærredstof ( jeg har brugt en mat medium fra Ranger, men du kan også bruge mat decoupagelak).



Stoffet har jeg trevlet lidt i kanterne og så er der ellers sat blonder på.



Alle typer af blonder kan bruges, og jeg har også limet dem fast med det matte medium.

Jeg har også brugt halvperler, sten fra I-rock og al mulig pynt kan bruges - der er kun fantasien der sætter grænser.




Måske er de ikke lige særlig juleagtig, men jeg er sikker på at de vil passe godt sammen med det meste julepynt, og med almindelig pynt kan de jo lægge og pynte hele året......

1 kommentar:

nedergaard sagde ...

Hvor er de fine... flot med stoffet og blonderne

Ha en dejlig dag