-->

mandag den 27. december 2010

Status udsalg.

Glædelig jul allesammen. Tak for alle de kommentar i har været så flinke at lægge på indlæggene gennem året. Dejligt at se I kan lide de ting mine designer laver.

En af de kedelige ting der følger med at have en forretning er status optællingen. Jeg har i sin tid valgt at mit status skal være den 30/12. Vel vidende at i vores lille by sker der intet i ugen mellem jul og nytår. Byens kendetegn, Øster Højst Kro er nemlig lukket.

Nu kunne jeg godt tænke mig at der var lidt færre vare i butikken, så optællingen kunne gå lidt hurtigere. Derfor er der Status udsalg fra i dag og til den 30/12 2010 kl. 12.00, men kun i WebButikken. Den rigtige forretning er lukket i denne ugen. Dog gælder som altid, jeg åbner op hvis du ringer i forvejen, eller ringer på.

Der er 25 % på alle vare i butikken.
Alle der, når jeg modtager bestillingen, er "faste læsere" på bloggen får oven i en gave.
Samtidig er portoen nedsat. Alle vare sendes for 50,00 kr.

Håber der er lidt i butikken der kan friste.
God fornøjelse
Hanne

Ingen kommentarer: