-->

tirsdag den 7. december 2010

Julekort til familie og venner.

Når jeg laver Julekort til familien og venner, laver jeg altid "masse-produktion" af det samme kort, for at gøre arbejdet lidt mere overskueligt. I år er det blevet til dette kort.

Selve kortet er alm. hvid karton, skåret i 20 x 20 cm. som derefter er foldet på midten. Papiret er fra  Making Memories. Wedding,  hvor jeg har brugt sølvkarton til baggrund, det giver en super flot effekt til det flotte papir.

Inden i kortet har jeg brugt samme fremgangsmåde, her har jeg bare brugt et billede af vores dejlige unger, for at holde det i samme farver, har jeg printet billedet ud i "grå-toner"

"God Jul" er fra qk og juletræet fra Sizziz, desuden er der brugt oval Spellbinders og sølvbånd.

Sølv, er for mig, "julens farve", så jeg synes sådan et kort kun i sølv og hvid oser af jul.

Designet af Irene H.




Ingen kommentarer: