-->

torsdag den 23. december 2010

julegave-indpakning

Nogle gange er almindelig juleindpakning bare íkke nok, og når man nu godt kan lide at være lidt kreativ, så er det jo oplagt at lave noget selv. Jeg har lavet 2 forskellige dåser.
Begge dåser er pyntet med bølgepap (var indpakning på gulvbelægning...super genbrug) og den lyseblå er papir fra "upstairs Downstairs" og den lyserøde er papir fra "My Minds Eye" og alt pynt af papir er lavet med det samme papir. Der er brugt ca 1 stk papir pr dåse.
Jeg har brugt forskellige die - bl.a. fra Tim Holtz har jeg brugt en border die og tattered flower, derudover har jeg brugt sommerfugle die fra Marianne design (den er bare så god). Bogstaverne er lavet med die fra QuicKutz.  Så har jeg brugt en blonde og nogle perler.
 På låget har jeg brugt tattered flower die, og her er blomsten flad, og blomsten på siden er gjort våd og krøllet. Derudover er brugt et par hjerter og et par brads til centrum i blomsterne.
På de næste billeder kan er detaljerne lidt bedre at se.
 

 








1 kommentar:

nedergaard sagde ...

Hvor er de flotte... god ide med bølgepappet og så skønne detaljer du har på

Hermed vil jeg ønske dig og din familie en glædelig jul