-->

torsdag den 4. november 2010

Hvor mange kort fik du af et ark papir?

Inspireret af Irenes mange kort af 1 stykke papir, måtte jeg prøve.

Papiret jeg har valgt er October Afternoon og rødt A4 karton. Jeg valgte at bruge rester af guld stickers med god/glædelig jul.

10 kort og 3 gavemærker blev det til.

Hvor mange fik du ud af et stykke papir?

Pakke med materiale kan købes.
Indhold: 1 ark Falling Snow
4 A4 julerødt karton
1 ark "glædelig jul"
10 hvide kort
10 hvide manilla mærker
1 lille rulle dobbeltklæbende tapè
0,5 m rødt bånd

Prisen er 30,00 kr pr pakke.

4 kommentarer:

Sabrina Krighaar sagde ...

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor store kortene er?
De er rigtig søde :o)

Irene Hermannsen sagde ...

Super søde kort Hanne(:

Hanne Funch/Fruscrap sagde ...

Kortene er A6. En halv A4 der er foldet. ca. 14x10 cm.

Hanne Funch/Fruscrap sagde ...

Søde kort på en nem og billig måde.
Den idé må jeg simpelt hen bare prøve med det ark, som jeg lige har købt hos dig :-)

Vh
Linda.
(kommentaren sendt på opfordring af Linda, der ikke selv kan sende en kommentar. Hanne)