-->

tirsdag den 26. oktober 2010

Hvor mange kort kan du få ud af et design-ark?

Jeg gav mig selv den udfordring at se hvor mange kort jeg kunne lave af et design ark.

Det blev til i alt 6 stk, synes jeg da selv var ret godt (-:

Til selve kortene har jeg brugt A4 karton i råhvid, og baggrundspapiret er et 30 X 30 ark i Cranberry. Design papiret er fra October Afternoon, Weathervane, som jo er perfekt til at skære i strimler så man kan lave disse "border".

På de små kort er der brugt punch til at runde hjørner af og en border punch til den "blonde kanten". Teksten er stemplet på en strimmel karton, hvorefter der er afrundet med en lille hjørne-punch. Til sidst er teksten sat på med 3D-puder.

På de store kort er der brugt Spellbinders og råhvid bånd. Båndet er foldet i en løkke under teksten, for at danne en lille sløjfe.

En sjov lille udfordring, når kortkassen råber efter nye kort (-:

Designet af Irene. 

2 kommentarer:

nedergaard sagde ...

Hvor er de dog søde... god udnyttelse af papir, man er tilbøjelig bare til at lave et kort og så ta et nyt stykke papir... flot flot

Hanne Funch/Fruscrap sagde ...

Ideen er lige til at kopiere, har selv gjort det med julekort. De kommer på bloggen en af dagene. Alletiders måde at få gang i juleproduktionen ;-)