-->

onsdag den 22. september 2010

Operatin Skriv Hjem aften

En stor tak til de 6 deltager, der brugte en aften på at lave kort til OSH. God bedring til dem der pga. sygdom måtte melde fra. Der blev fabrikeret 41 kort.

Som det fremgår af billedet var der stor aktivitet fra alle, hvis vi lige ser bort fra at jeg ikke fik lavet så meget som et kort. Tilgengæld siges det at jeg er fabelagtig til at varme færdig bagt brød ;-)

Nu mangler der bare at finde kuverter og pakke alle korten ned, så de ligger sikkert til de skal afleveres til Charlie den 2 oktober.

Det materiale der blev i overskud, vil ligge i hobbystuen. Her vil der på udvalgte dag og til hyggeafterne kunne laves kort til OSH. Så skulle du komme forbi og have lyst til at hjælpe OSH, så ligger alt klar. (Vær rar at aftale på forhånd med mig).
Du er også velkommen til at aflevere færdige kort i butikken. Så samler jeg sammen og aflevere til Charlie.

41 kort fylder så meget på et foto at jeg har delt dem over to billeder.

1 kommentar:

Mio sagde ...

Ser super hyggelig ud, en skam jeg ikke lige var hjemme på besøg i Tønder den aften, så havde jeg nok også været med : ) super initiativ : )