-->

tirsdag den 21. september 2010

lidt rester og lidt nyt...

Når jeg har brugt min die til f.eks en swirl som her, så er masken der er tilbage jo egentlig også flot. Jeg har anvendt  lidt tykkere karton end normalt og sprayet den med mine hjemmelavede mist - (distress ink refill, vand og lidt perfect pearls) og kørt den igennem en embossingfolder. Blomsterne er lavet af Riddersholm serien  Sweet Valerian - udstandset 2 store og 2 små til hver blomst, som er scoret og bøjet midtpå. Taget er fra en side med Tillykke mærket på kortet er fra et færdig printet ark.

Jeg synes det er spændende at bruge så meget som muligt af diverse rester, og det har kun 1 ulempe, man samler rigtig meget sammen af alt muligt. Men så er det jo godt at vi snart skal lave kort til Operation Skriv hjem, så kan resterne jo bruges

1 kommentar:

Irene Hermannsen sagde ...

Hvor er det dog bare et sødt kort...
Træls at jeg gik glip af OSH, havde da lige glædet mig!