-->

lørdag den 11. september 2010

Leg med Distress ink Refill....



Sidste dag så jeg en ny måde at bruge Distress ink refill - den er ihvertfald ny for mig. Det er best på hvidt papir, og jeg har derfor lavet et stykke hvidt papir på 10x15 cm - (ikke alm papir, men kraftigere og gerne glat papir). Man tager en vådserviet og drypper en dråbe distress ink fra refill flasken og gnid det ud over papiret. Vælg 2-3 farver og start med den lyseste. Jeg har efterfølgende stempel med forskellige farver - det til højre har jeg stemplet med baggrundstempel i lyse og lidt mørkere farver. Det er bare at lege lidt.... Tillykke mærket på kortet til højre er fra et færdig printet ark (fra Papirposen). Mærket er fastgjort med en brad hvorpå jeg har limet en sten fra I-Rock.

Den brune blomst på kortet til venstre er fra tutorial jeg fandt et sted på nettet hvor jeg har brugt nogle af mine gamle blomster og krøllet dem sammen så blomsten får mere dybde.

Billederne på begge kort er fra nettet.  

Designet af Grethe Boisen

Ingen kommentarer: