-->

lørdag den 4. september 2010

Digi Scrap on location


Digi Scrap på sommerferie.

Hvad gør man når man er på sommerferie, har en masse billeder og lyst til at scrappe, så kan man jo forsøge sig med digi-scrap. Det gjorde jeg ihvertfald. Jeg har ikke den store erfaring med at lave scrapsider, hverken alm eller digitalt da jeg har koncentreret mig om kort. Men nu var tiden kommet til at forsøge det.

Vi besøgte en lille by der hedder Veules-les-Roses i ude ved kysten i det nordlige Frankrig. I denne lille by var vi inde på en The-salon/hotel som hedder Douce France - og det var simpelthen rigtig hyggeligt. Jeg tog en del billeder på stedet og det er også disse billeder jeg har brugt både som baggrund og med blomsterne. Det er kun svirlen og den hvide blomst i hjørnet jeg har taget fra billedarkiv.
Det var faktisk lidt hyggelig at lave denne side, og det vil jeg helt sikkert gøre igen.
Designet af Grethe Boisen

3 kommentarer:

Pips sagde ...

Wauw et lækkert sted - og sikke et flot LO i farver der bare passer godt sammen.

Karina Beck sagde ...

Wauw, sikke et flot rejselayout!

aka sagde ...

Ih altså, hvor er det bare flot. Ser også ud som et dejligt sted.
Jeg har aldrig prøvet digiscrap - men dette kunne da nok fremkalde lysten...