-->

lørdag den 21. august 2010

Værtindegave

Jeg fik en sød lille æske med hjem ved sidste besøg i Papirposen, som jeg skulle prøve at dekorerer og her er så resultatet.

Det blev til en kort-æske med 6 kort og 4 tags, som jo er et sikker hit, som værtindegave eller lign.


For at lave denne æske har jeg brugt Blomster fra Joy Crafts, Cutting & Embossing. Både blomster og halvperler er limet på med Glossy accents, som bare er en super lim, da den tørre hurtig og perler og andet pynt falder ikke af ( som jeg ofte før har haft problemer med )


Selve kortet er alm. A4 karton i sort, som er delt i 2 og baggrundspapiret er alm, hvid karton. Mønsterpapiret er fra October Afternoon, KM Building.
Teksterne på æsken og kortene er i dette tilfælde stempler, men man kan sagtes bare printe en tekst ud fra computeren.
Jeg har givet kortene forskellige tekster, så kan de bruges til forskellige lejligheder.

Til slut har jeg pakket det hele ind i celofan, og en enkelt tags til at skrive en lille hilsen på.

Til at lave alt dette har jeg kun brugt 2 ark, så værtindegave kan holdes i en fornuftig pris.

Et sjovt og overskuelig projekt.

Designet af Irene

2 kommentarer:

Pips sagde ...

Hvor er den fin, og en god ide til værtindegave. Er det nogle æsker du sælger i butikken? :)

Hanne Funch/Fruscrap sagde ...

Jeps, æskerne er til salg i butikken. Prøv at trykke på ordet,æske, i beskrivelsen