-->

onsdag den 4. august 2010

Præsentation


Min navn er Grethe Boisen, og jeg har fået den ære at være designer her på Papirposen`s blog, og det glæder jeg mig rigtig meget til.
Jeg er 50 år, bor i Aabenraa, og jeg har lavet kort i nogle år ( ca 4 år) og jeg elsker at prøve forskellige teknikker og at bruge alle mulige forskellige slags materiale.
Når vi er på ferie, når jeg er på loppemarkeder og lignende, så kigger jeg altid efter ting der kan bruges på kort. Det kan være alt fra gamle blonder, gamle bøger, tegneserier, knapper, papir og meget meget mere. Min stil er nok mest over i vintage retningen, men jeg synes det er svært at beskrive min stil, da jeg gerne blander alt muligt. Een ting går dog næsten altid igen, og det er Distress Ink fra Ranger, det bruger jeg til næsten alt.
Jeg arbejder nogle gange med scrapbookingpapir og andre gange indfarver jeg selv papir på forskellige måder. Min inspiration henter jeg på nettet, i diverse hobbyblade og de materiale jeg har.
Glæder mig til at vise nogle af de ting jeg laver og bruge forskellige teknikker. Undervejs dukker der sikkert nye spændende udfordringer op, og det gør jo bare at det bliver alt andet end kedeligt.
de bedste scrap hilsener fra
Grethe Boisen

Ingen kommentarer: