-->

søndag den 1. august 2010

4CC kopipapir 200 g.

Jeg har hørt at kopipapiret 4CC skulle være rigtig godt til at farvelægge med Copic på. Derfor måtte det jo indkøbes til butikken.
Jeg skal da også selv prøve de nye ting af, ellers ved jeg jo ikke hvordan det virker ;-)
På et stykke A4 papir kan der være mange motiver, derfor var der også plads til at printe lidt hybrid scrap.
Jeg har ikke fået prøvet så meget farvelægning endnu, men koppen på dette kort er printet på 4CC 200g. Jeg er ganske godt tilfreds. Da papiret skinner lidt, ser motivet og farverne godt ud. Papirtykkelsen gør at motivet var forholdsvis nemt at skære/klippe ud, og holder sig flot med 3D puder på.

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Det er et flot kort. Det lyder godt med det papir, det skal helt sikkert prøves ; )