-->

onsdag den 14. juli 2010

Hvidløgsglasset fik nyt liv.

Det måtte prøves. De kæmpe store glas fra kantiner er jo perfekte til lidt pyntning.
På min arbejdsplads har vi en super lækker kantine med sund kost. Mums.
Pigerne i køkkenet er altid venlige og hjælpsomme, også denne gang. Jeg tror nu nok de mente jeg var gået lidt forkert i byen, når jeg tiggede store glas der skulle pyntes. Men en dag lå der alligevel 2 kæmpe store dejlige glas i bagagerummet af bilen da den trillede hjem.
Her er resultatet.

2 kommentarer:

Pips sagde ...

Lækkert glas - Sommerfuglen er rigtig flot. og jeg har et eller andet med sommerfugle - hihi.
Jeg laver også en del med glas. (Sylter nemlig meget)
Jeg synes bare aldrig jeg kan få lugten ud af hvidløgs-, silde- og pastasauceglas. Nogen fif?

Hanne Funch/Fruscrap sagde ...

Desværre ikke noget fif. Men hvis du finder et andet mere velduftende låg der passer til, så ville det nok være nummer et.